Mohu nakupovat také prostřednictvím telefonu?

Ano, nyní máme k dispozici objednávky i po telefonu. Veškeré objednávky směřujte na telefonní číslo: +420 774 715 676

Denně, od pondělí do neděle a to od 7 do 21h . Připravte si prosím značku výrobku, vybrané specifikace a název zboží, jako je typ, kód, popř. počet kusů apod. Dále fakturační adresu, adresu pro doručení (je-li odlišná), způsob dopravy zboží a Vaše telefonní číslo.

 

Chci u Vás nakoupit, ale nechce se mi registrovat.

Ano u nás lze provádět nákupy i jako neregistrovaný / anonymní zákazník. Registrace není podmínkou nákupu v našem e-shopu.

 

Mám od Vás slevový kupón z předešlého e-shopu a nyní jej nemůžu nikde zadat a uplatnit. 

Prosíme o strpení, kupóny bude možné uplatnit později, na jejich zprovoznění usilovně pracujeme. Nyní stačí tento kupón vepsat do poznámky u objednávky kde Vám bude ve výsledné faktuře odečten.

 

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano, zboží na přání zákazníka zasíláme také na Slovensko, v tomto případě je nutné individuálně domluvit transport a platbu. Neváhejte nás proto kontaktovat. I Slovenským zákazníkům chceme a vycházíme maximálně vstříc.

 

Jak postupovat v případě reklamace?

V případě reklamace nám prosím zašlete e-mail nebo zatelefonujte a my s Vámi po telefonu / e-mailu probereme detaily postupu reklamace. Většinou je výhodnější zboží zaslat přímo výrobci, který je vždy uveden na návodu nebo na servisním listu přibaleném u zboží. Pokud nechcete zasílat zboží přímo tam, je pochopitelně možné jej zaslat k nám a my se o zbytek postaráme. V takovém případě je vždy třeba spolu se zbožím zaslat záruční list (originál), doklad o koupi / fakturu (stačí kopie, originál si ponechejte).

 

Jak dlouho bude trvat vyřízení mé reklamace?

Ze zákona má výrobce popř. distributor zboží do ČR 30 dnů na vyřízení reklamace, ovšem v drtivé většine se tato doba zkracuje na 10-12dnů.

 

Platí také u Vás 14-ti denní záruka vrácení peněz?

Ano i u nás v našem e-shopu dodržujeme platné zákony ČR, a proto pokud se Vám zboží nebude zamlouvat, nám jej můžete neporušené, nepoužité a v originálním obalu zaslat do 14-ti dnů od koupě zpět.

 

Poslal jsem Vám e-mail, za jak dlouho mohu očekávat odpověď?

Na e-maily odpovídáme takřka okamžitě, řádově do 60min.. občas se ovšem může stát, že se tato doba prodlouží vzhledem k počtu dotazů. V tomto případě Vás prosíme o trpělivost nebo o telefonické kontaktování.

 

Mohu sledovat svou vyexpedovanou zásilku na internetu?

Ano toto je možné, stačí pouze napsat do poznámky při objednávce zmínku o zaslání čísla Vašeho balíku.

 

Nedočetli jste se zde odpovědi na Váš dotaz? Kontaktujte nás na e-mailu info@akunaradi.cz nebo nám zavolejte pro rychlejší vyřízení na: 608 815 676 nebo 774 715 676.